|
Кількість
|
Вартість
|
||
|
|
|||
Єдине мастило. Застосовується в механізмах тракторів, гусеничних машин, екскаваторів, бульдозерів, суднових механізмів, використовується в електромашинах, гірській та дорожньо-будівельній техніці. Для вузлів тертя всіх видів: підшипники кочення й ковзання, підшипники з ущільнювальними шайбами як змінювальний мастила, шарніри, зубчасті та інші передачі, змащування напрямних. Використовується в закритих вузлах (ступолицях коліс автомобілів, підшипниках водяних насосів та ін.) замість мастил загального призначення, дає змогу збільшити терміни проведення мастильних робіт.
Характеристики
| Основні атрибути | |
|---|---|
| Країна виробник | Україна |
| Виробник | MIROIL |
| Об'єм рідини | 1 мл |
| Вага | 0.8 кг |
| Стан | Новий |
| Користувальницькі характеристики | |
| Відповідність класифікаціями DIN 51502 | К3К-30 |
| Колоїдна стабільність, % вид. масла, не більше | 12 |
| Відповідність класифікаціями NLGI | 3 |
| Температура застосування | -40 ... 120 (130 короткочасно) |
| Температура краплепадіння, °С, не нижче | 180 |
| Загущувач | Li |
| Зовнішній вигляд | Однорідна гладка мазь від світло-жовтого до коричневого кольору |

